GamIT Hungary Kft. +36 30 792 1784 [email protected]

Weboldal készítés, keresőoptimalizálás

  • Home
  • 12 tipp kisvállalkozásoknak weboldal készítéshez
Weboldal-keszites-webdesign

12 tipp kisvállalkozásoknak weboldal készítéshez

Tippek kisvállalkozási weboldal készítéshez

Egy kisvállalkozást vezetsz és az álmod egy vonzó, forgalomnövelő weboldal létrehozása? Ha igen, akkor a megfelelő blogbejegyzéshez jutottál! A OfficeHelpernél a weboldal készítésre és a keresőoptimalizálásra szakosodunk (számos egyéb digitális marketing szolgáltatás mellett). Weboldal auditokat is végzünk a meglévő honlapokon, hogy megkeressük az esetleges fejlesztéseket.

Weboldaltervező ügynökségként (távolról dolgozunk távolabbi cégekkel is!), minden bizonnyal jó helyzetben vagyunk ahhoz, hogy néhány tippet adjunk a lenyűgöző weboldalakhoz és az irigylésre méltó felhasználói élményhez. Folytasd az olvasást, hogy megismerd kisvállalkozások szóló weboldal készítési tippjeinket, és megtudd, hogyan profitálhat weboldalad a frissítésből.

Miért számít a weboldal készítés?

Manapság minden vállalkozásnak legyen az kicsi, vagy nagy szüksége van egy weboldalra. Sőt, ma fontosabb, mint valaha weboldalt készíteni. A WordPress kiváló lehetőségek egész sorát kínálja, akárcsak számos más szolgáltató. Tisztában vagyunk vele, hogy a kezdés egy kicsit félelmetes lehet, különösen akkor, ha még soha nem készítettél weboldalt, vagy ha a weboldal készítése jelenleg idegen fogalom.

Egy weboldal készítése egy igazán hatékony eszköz, amely segíthet az ügyfelek bizalmának és hűségének kialakításában. Felkeltheti és ösztönözheti a potenciális ügyfeleket, vagy vásárlókat valódi okot adva nekik, hogy jobban bízzanak benned a versenytársakkal szemben (és bármennyire egyedi is a vállalkozásod, legalábbis a digitális marketing szempontjából, mindig lesz versenytársad. Mindig lesz valaki, aki hasonló kulcsszavakért és közönségekért versenyez, mint Te). Ha minden a helyére kerül a webdizájn, a tartalom, a SEO és a reklámozás terén, hihetetlen módon bővítheted vállalkozásod, jelentős forgalmat generálva, és végső soron növelheted a potenciális ügyfeleket és az eladásokat. Valójában a cégtulajdonosok 92%-a szerint a weboldal a leghatékonyabb digitális marketingstratégia, és 85%-uk szerint a weboldaluk versenyelőnyt biztosít számukra.

Ne feledd, hogy bár a digitális marketing minden egyes aspektusa fontos, minden a weboldal kialakításával kezdődik. Vállalkozásodnak szerves része, és minden tevékenységed középpontjában áll, ezért érdemes jelentős időt és pénzt fektetni a webhely megfelelő kialakításába.

Mitől jó egy weboldal egy kisvállalkozás számára?

Mivel a legtöbb vállalkozás nagy hangsúlyt fektet a jelenlegi körülményekhez igazodó digitális stratégia kialakítására, az első benyomás a legfontosabb. Ennek eredményeként létfontosságú, hogy a kisvállalkozások weboldalai maradandó benyomást keltsenek a leendő ügyfelekben.

Bárki, aki egy kisvállalkozásnak dolgozik, tudja, hogy a labda megszerzése és a bevételszerzés hihetetlenül nehéz lehet, különösen, ha egy zsúfolt piacon próbál működni, ahol nagy a verseny. A siker első lépése ezen a területen természetesen egy hatékony weboldal létrehozása! A könnyen navigálható, a felhasználóknak értékes tartalmat kínáló és egyértelmű CTA-kkal rendelkező weboldal sokkal nagyobb esélyt ad az értékesítések, a konverziók és a visszatérő ügyfelek generálására.

Tehát mitől jó egy weboldal kisvállalkozások számára?

  • Erős első benyomás: látványelemek, színséma és elrendezés használata

Bár ez nem garantálja a sikert, egy vizuálisan tetszetős honlap sokat segíthet abban, hogy a felhasználókat arra ösztönözze, hogy weboldalon maradjanak, és többet tudjanak meg vállalkozásodról. Ha weboldalad nehézkes, túl zsúfolt vagy rendezetlen, akkor a visszafordulási arány valószínűleg nagy lesz. Különösen a kisvállalkozások számára kulcsfontosságú az USP-k kihasználása, amelyek lehetővé teszik, hogy kitűnj a versenytársak közül, de gondoskodnod kell arról, hogy ez ízlésesen és saját márkádnak stílusában történjen! Tekintsd meg a 2. és 3. tippet, ha többet szeretnél megtudni arról, hogyan kelts nagyszerű első benyomást a ragyogó dizájnnal!

  • Márkád átfogó reprezentációja

Weboldalad az a hely, ahová minden marketingtevékenységed visszavezet, ezért létfontosságú, hogy nagy figyelmet fordíts a márkakonzisztenciára. Manapság, miközben nagyon kiélezett a verseny, a márkaépítés sokat számít. Egy weboldal, amely egyértelműen megmutatja ki és mi a Te vállalkozásod, kétségtelenül a jövőbeni sikerekhez vezet. Ráadásul sokkal emlékezetesebb lesz a potenciális ügyfelek számára, ha honlapod egyértelműen azt képviseli, amit képviselnie kell.

  • Könnyen navigálható szerkezet

A kisvállalkozások gyakran figyelmen kívül hagyják ezt a szempontot, de egy könnyen navigálható és reszponzív weboldal, amely zökkenőmentes felhasználói élményt (UX) biztosít a felhasználóknak, sokat segíthet a bevételek növelésében, a keresőmotorok rangsorolásában, és arra ösztönzi a felhasználókat, hogy visszatérjenek az ismételt vásárlásokhoz.

Figyelj arra, hogy alaposan átgondold navigációs szerkezeted és az oldalak általános elrendezését, nehogy összezavard az új weboldal látogatókat!

Weboldal készítés

12 verhetetlen kisvállalkozási weboldal készítés tipp, amelyet most végre kell hajtani

Számos olyan stratégiát dolgoztunk ki, amelyeket azért vezettünk be, hogy segítsünk a kisvállalkozások konverzióját elősegítő weboldalak létrehozásában.

 1. Tartsd szem előtt a felhasználó útját

Ahogy korábban említettük, a világos és egyszerű felhasználói út rendkívül fontos szempont a weboldalon, és kulcsfontosságú az értékesítés során. A szerkezet és a fő céloldalak megtervezésekor a potenciális vásárló szemszögéből kell megvizsgálnod. Mit fognak keresni, amikor megérkeznek a weboldaladra, és mennyire könnyű megtalálni? Minden oldaladnak hozzáférhetőnek kell lennie, hasznos információkkal, egyértelmű cselekvésre ösztönző oldalpanelekkel és egyszerű, letisztult navigációval.

Fontos, hogy mobilbarát verziót is készíts a honlapodról, vagy legalábbis a legfontosabb céloldalaidról. Mivel egyre többen böngésznek mobileszközökön, csak az elavult weboldalak nélkülözik ezeket a beállításokat. Hasonlóan ahhoz, ahogy az emberek nem szeretik, ha egy boltban várakoznak segítségre, az online felhasználók sem akarják megvárni, amíg az oldalak betöltődnek, vagy nem szeretnek sok erőfeszítést tenni, hogy megtalálják, amit keresnek.

2. Tedd zűrzavarmentessé weboldalad tervezését…

Weboldalad zűrzavarmentességének biztosítása egyszerű és hatékony módja annak, hogy megmutasd professzionalizmusod, javítsd az ügyfeleid felhasználói élményét azáltal, hogy lehetővé teszed számukra, hogy könnyedén megtekintsék tartalmad és egyszerűen navigáljanak a honlapodon.

A minél több, annál jobb, nem egy mantra, amelyet a weboldal tervezésekor használnod kell. Ehelyett az egyensúly megteremtésére és a lehető legjobb felhasználói élmény biztosítására kell összpontosítanod a weboldalad meglátogató bármely potenciális ügyfél számára.

3. De mindig figyelj arra, hogy bölcsen használd ki a helyet

A másik vége egy üres weboldal, amelyen a felhasználók megkérdőjelezik, mit kínál a vállalkozásod, ugyanolyan rossz eredményekhez vezet.

A legfontosabb dolog, amit ne feledj egy weboldal tervezésekor, hogy Te végzed a munkát, és nem a felhasználók. Felhasználóid nem tartoznak Neked semmivel, és ha arra kéred őket, hogy tegyenek meg valamint egy átalakítás vagy vásárlás érdekében, akkor elmennek a konkurenciához.

Valószínűleg már jó elképzelésed lesz a célközönségedről, ezért használd fel ezeket az információkat egy olyan weboldal létrehozásához, amely megfelel az igényeiknek és megoldja a problémáikat.

Néhány jó módszer a hely hatékony felhasználásának biztosítására:

  • Olyan hasznos tartalmat nyújts, amely tájékoztatja a felhasználókat arról, hogy mit kínál vállalkozásod.
  • Hozzon létre egyértelmű CTA (Call to action, cselekvésre ösztönző gomb) -kat a konverziók ösztönzése érdekében.
  • Mutass vásárlói beszámolókat, amelyek bemutatják, hogyan segítettél a korábbi ügyfeleknek.
  • Győződj meg róla, hogy elérhetőségeid könnyedén megtalálhatóak.

4. Válassz olyan weboldalt, amely tükrözi vállalkozásod, iparágad és közönséged igényeit

A márkád reprezentáló, az iparágad és a célközönséged igényeit képviselő weboldal létfontosságú, ha tartós hatást szeretnél elérni felhasználóidra.

Ehhez számos tervezési funkciót valósíthatsz meg:

  • Színsémák

A megfelelő színséma kiválasztása a vállalkozásodhoz illően az egyik legfontosabb jellemző a weboldal megtervezésekor. A választott színeknek tükrözniük kell az identitásod, és az iparágad természetét is. Például, ha kertészettel foglalkozó céged, weboldalad van, akkor a színpaletta földes színeket idézhet, hogy segítsd a felhasználókat a „zöld” elvekhez társítani.

  • Tartalom

Az általad előállított tartalomtípusoknak meg kell felelnie a közönséged igényeinek, és segíteniük kell őket abban, hogy könnyen emészthető módon jussanak információhoz. Ezért a weboldaladon elhelyezett minden tartalomnak szem előtt kell tartania a közönséged elvárásait.

  • Képek és grafika

A színsémákhoz hasonlóan a weboldaladon használt képeknek és grafikáknak is igazodnia kell vállalkozásodhoz és az iparágadhoz, amelyben tevékenykedsz. Ha kíváncsi vagy arra, hogy mi fog jól működni weboldaladon, vess egy pillantást versenytársaidra, vagy keress rá kulcsszavaidra a Google-ben, hogy megtudd, milyen képeket tartalmaznak konkurenciáid honlapjai. Ez apróságnak tűnhet, de weboldalad vizuális aspektusának minden egyes részletének leszögezése elkerülhetetlenül pozitív eredményekhez vezet.

5. Tartsd fenn az egyértelmű márkajelzésed

Ha weboldaladon nincs egyértelmű márkajelzés, fennáll a veszélye, hogy megzavarod (és valószínűleg elveszíted) a potenciális ügyfeleidet. Egy professzionális weboldaltervező ügynökség segítségével az egész honlapot összhangban tudod tartani a márka stílusával, színeivel és általános tónusával, így az egész vállalkozásod tiszta és következetes marad. Íme néhány fő elem, amelyet figyelembe kell venned, ha egy webhelytervező ügynökséggel dolgozol:

  • Márkaszínek / logók
  • Betű stílus
  • Képek / grafika / ikonok
  • Képbeszerzés (azaz fotózás / stock képek)

Hasznos tipp, hogy fordíts különös figyelmet a kezdőlapodra, mivel valószínűleg ez lesz a weboldalad legfrekventáltabb része. Győződj meg arról, hogy a kezdőlapod valóban eladja a márkád, megjeleníti a legjobb termékeid, és a legvilágosabb üzeneteket továbbítja. Ez elvezet minket a következő tipphez…

6. Gondoskodj egyértelmű értékesítési üzenetekről

Annak érdekében, hogy új weboldalad a lehető legjobban teljesítsen, bizonyos értékesítési elemeket kell tartalmaznia. Ezek egyike természetesen a cselekvésre való felhívás, amint azt korábban említettük. Egy professzionális weboldaltervező ügynökség tud segíteni Neked abban, hogy egyértelmű üzeneteket állíts elő, és minden oldalon elhelyezd azt. Ennek segítségével kiküszöbölheted annak lehetőségét, hogy túlságosan rámenősnek tűnj, miközben továbbra is a megfelelő üzenetet továbbítod. Ugyanilyen fontos a vásárlói visszajelzések bevonása is, mivel a pozitív vélemények segíthetnek a márka iránti bizalom kiépítésében. Érdemes esettanulmányokat és bármilyen akkreditációt is mellékelned.

7. A professzionális fotózás sokat számít

Bármilyen csábító is lehet stockfotókat használni a weboldaladon, nem pedig profi fotóst bérelni, ha lehet ne tedd. Tízből kilencszer a felhasználók azonnal tudják, hogy a képeid nem eredetiek, és ez befolyásolja a márkáról alkotott képüket.

Felhasználóid meg akarnak ismerni, és sokat segít, ha befektetsz a képeidbe, és megmutatod az embereknek vállalkozásod. Legyen szó termékeidről vagy szolgáltatásairól, munkatársaidról készült fényképekről, a professzionális fotózásba való befektetés nagyban javíthatja a márka imázsát és weboldalad általános megjelenését.

Weboldal tervezés
Weboldal tervezés

8. Weboldaladnak mobilbarátnak kell lennie

Korábban röviden érintettük ezt, de tény, hogy mivel egyre többen böngésznek mobileszközről, ezért soha nem volt még fontosabb annak biztosítása, hogy weboldalad teljes mértékben optimalizálva legyen a mobilfelhasználók számára. Ez a lépés nemcsak a felhasználói élményt és a weboldal reagálóképességét javítja, hanem a keresőmotorok rangsorolását is.

A Google egyre nagyobb nyomást helyez a vállalkozásokra, hogy weboldalaik mobilbarátok legyenek. A mobilélmény fontos rangsorolási tényező, amely hatással lehet a SEO teljesítményedre. Tehát, ha a konverziók és az eladások számát szeretnéd növelni azáltal, hogy jobb élményt nyújtasz a felhasználóknak, akkor a mobilbarát kialakítás elengedhetetlen!

9. Használj blogot weboldaladon, és tegyél közzé rendszeresen tartalmakat

Főleg a kisvállalkozások tulajdonosai számára, ha rendszeres blogokat tesznek közzé a honlapjaikon, és népszerűsítik őket a közösségi csatornákon, nagyszerű módja annak, hogy izgalmat keltsen a márka körül, és gondolatvezetőként helyezkedjen el. Ahhoz, hogy ez jól sikerüljön, gondoskodnod kell arról, hogy a blogon áttekinthető navigációval rendelkezz, és hogy a felhasználók könnyen hozzáférhessenek minden egyes blogbejegyzéshez anélkül, hogy eltévednének a weboldaladon. Győződj meg arról is, hogy blogbejegyzéseid képekkel vagy egyéb látványelemekkel tagolod, hogy az oldalon töltött időt magasan, míg a visszafordulási arányt alacsonyan tartsd.

10. Webdizájn és SEO a tökéletes párosítás

A webdizájn és a SEO egy tökéletes párosítás, egyik sem megy a másik nélkül, ha jól akarsz teljesíteni az interneten. Ennek eredményeként a webtervezési folyamat minden aspektusának figyelembe kell vennie a SEO-t egy bizonyos ponton, ha látogatókat szeretnél vonzani weboldaladra. Íme néhány dolog, amit figyelembe kell venned egy SEO-barát weboldal létrehozásakor:

  • A weboldal sebessége

Nemcsak a weboldalak felhasználói utálják a lassú weboldalsebességet, hanem a Google is. A honlap sebessége kulcsfontosságú tényezővé vált a keresőmotorok rangsorolásában, ezért, ha vannak olyan elemek az oldalon, amelyek lassítják a betöltődést, akkor vagy optimalizálnod kell őket, vagy el kell távolítanod. Számos kiváló weboldalsebesség-ellenőrzőt vásárolhatsz, amelyek tesztelik a honlap sebességét, és tájékoztatnak arról, hogy mi okozhatja a lassú sebességet.

  • Webhely feltérképezése

Ahhoz, hogy a keresőrobotok fel tudják térképezni és indexelni tudják oldalaid rangsorolás céljából, gondoskodnod kell arról, hogy honlapod könnyen navigálható legyen. Ez azt jelenti, hogy meg kell szabadulni a hibás hivatkozásoktól, és le kell egyszerűsíteni a weboldal elrendezését, hogy a keresőmotorok könnyedén megtalálhassák az összes oldalad.

  • Meta címek és leírások

A rangsorolás javítása és a felhasználók kereső oldalak találataiban való kattintás elősegítése érdekében fontos, hogy olyan metacímeket és leírásokat hozz létre, amelyek kulcsszavakat tartalmaznak, és világos leírást adnak arról, hogy a felhasználók mit találhatnak a céloldalon. A címek azonban nem lehetnek hosszabbak 60 karakternél, a leírások pedig nem haladhatják meg a 155 karaktert.

11. Legyél egyedi és merész

Több millió weboldal létezik, amelyek közül sok a Tiedhez hasonló terméket vagy szolgáltatást próbál eladni. A webdizájn terén a kisvállalkozások kulcsa, hogy kitűnjenek és mások legyenek. Győződj meg róla, hogy márkád emlékezetes marad, még a kezdőlap első pillantása után is, és sokkal nagyobb eséllyel szerezhetsz minőségi ügyfeleket és értékesítést. Noha ez egy ilyen versengő online világban meglehetősen fáradságos feladat lehet, a weboldaltervező ügynökségek minden eszközzel rendelkezhetnek ahhoz, hogy honlapod egyedülálló legyen.

Készen állsz a kihívásra és megtervezni álmaid weboldalát? Kérj segítséget egy weboldaltervező csapattól, és biztos lehetsz benne, hogy oldalaid rövid időn belül forgalmat fognak generálni. További információért lépj kapcsolatba az OfficeHelperrel még ma.

12. Tedd egyértelművé és jól láthatóvá elérhetőségeid

Bár ez meglehetősen nyilvánvalónak tűnhet, egyértelműen fel kell tüntetned elérhetőségeid a weboldaladon. Legyen szó e-mail-címről, telefonszámról vagy közösségimédia-fiókjaidra mutató linkekről, a felhasználóknak képesnek kell lenniük arra, hogy megtalálják adataid, és könnyedén kapcsolatba léphessenek Veled. Ha egyszerűsíteni szeretnéd ezt a folyamatot, fontold meg egy kapcsolatfelvételi űrlap létrehozását, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy bármilyen kérdésükkel kapcsolatba léphessenek Veled.

A webdesign gazdag és sokrétű terület, a webdesignerek azzal töltik az idejüket, hogy naprakészen tartsák a webpszichológia, a grafikai tervezés és a felhasználói élmény legújabb trendjeit, hogy kellemes élményt biztosítsanak a weboldal látogatóinak. Tisztában vagyunk vele, hogy kisvállalkozásként előfordulhat, hogy nincs időd, amit a folyamatos weboldal-karbantartásra és -javításra tudnál szánni.

Szerencsére az OfficeHelper készen áll a segítségére és egy olyan holisztikus megközelítés kialakítására, amely magában foglalja a digitális marketing minden aspektusát, beleértve a tartalommarketinget, a SEO-t és a PPC-t.

Weboldal tervező és online marketingügynökségként szorosan együttműködünk ügyfeleinkkel annak érdekében, hogy elégedettek legyenek az eredménnyel, és hogy betartsák a legjobb gyakorlatokat. Ha többet szeretnél megtudni, vedd fel velünk a kapcsolatot még ma egy ingyenes weboldal tervezési konzultációért.

weboldal tervezés és készítés