GamIT Hungary Kft. +36 30 792 1784 [email protected]

Weboldal készítés, keresőoptimalizálás

  • Home
  • 5 Hiba, amelyet nem követhetsz el weboldaladon
Weboldal hiba

5 Hiba, amelyet nem követhetsz el weboldaladon

Weboldalad a Te névjegykártyád az online környezetben. Vállalkozásod arculatának reprezentatív elemeként honlapodnak kifogástalanul kell kinéznie és kifogástalanul kell viselkednie is az online környezetben. Ez kötelező, ha azt szeretnéd, hogy weboldalad eredményeket hozzon számodra, növelje a forgalmat, és végső soron növelje a konverziós arányt.

Egy olyan világban, ahol a weboldalak száma napról napra növekszik, csak a legjobb és a legjobban fejlesztett weboldalak tudják új szintre emelni vállalkozásod, az olyan weboldalak, amelyek nagyon kevés hibát tartalmaznak, ha vannak egyáltalán.

Mai cikkünkben elárulunk 5 olyan hibát, amelyet egyszerűen nem követhetsz el weboldalad elkészítése során, különösen, ha azt szeretnéd, hogy a kívánt eredményt hozza.

Nem mobilbarát

Ha valaki összeállítana egy hatalmas listát azokról a hibákról, amelyeket 2022-ben el kell kerülni egy weboldal elkészítése során, ez egyértelműen a csúcson lenne. Mindenki ezt hirdeti. A mobilfelhasználók számára nem optimalizált weboldal 100%-ban elpazarolt potenciál.

Jelenleg 10 emberből több mint 7 keres a Google-on mobileszközével. Ezenkívül a Google egy ideje világossá tette, hogy a mobil adaptív weboldal előnyökkel jár a SERP-ben való elhelyezés tekintetében. Más szóval, weboldalad alkalmazkodóképessége rendkívül fontos SEO tényezővé válik.

Egyre többen térnek át a mobilos böngészésre, így innentől csak a mobilos keresési százalékok emelkedésére számíthatunk. Ha 2022-ben nincs mobil- és táblagép-kompatibilis weboldalad, az olyan, mintha üzletet nyitnál és 10-ből 7 esetben tudatosan becsuknád az ajtót az ügyfelek előtt.

Optimalizálatlan SEO tartalom

Ez a második végzetes hiba 2022-ben, és megint olyasvalami, amit a legtöbben már tudnak. A SEO tartalom mindig mindenki listája élére kerül, mert a Google algoritmusa folyamatosan változik. SEO-tartalmadnak optimalizálása nem kis feladat, de létfontosságú.

SEO-optimalizált tartalom írása azt jelenti, hogy a szöveget a Google követelményeihez igazítod. A legtöbb esetben ez elég egyértelmű. A trükkös rész azonban akkor jön be, ha SEO-optimalizáltnak kell lennie, és valódi embereket kell megszólítanod. Nem csak azért kell tartalmat létrehoznod, hogy egy robotot boldoggá tegyél, hanem a felhasználókat is elégedetté kell tenned. A SEO 2022-ben nagymértékben függ a relevanciától, weboldalad tartalmának 100%-ban relevánsnak kell lennie a célközönséged számára.

Meg kell találni az egyensúlyt. Találd meg saját márkádnak hangját, és tartsd szem előtt a Google robotokat. Ha nem, akkor ez lehet az első és utolsó hiba, amit elkövettél weboldaladon.

Lassú betöltési idő

Ez a hiba ugyanolyan könyörtelen, mint az első 2. Az emberek azért érkeznek honlapodra, hogy megszerezzék, amire szükségük van. Ha bármilyen módon akadályozod a kényelmüket, előfordulhat, hogy elhagyják weboldalad.

A betöltési sebességgel kapcsolatban sok tényező játszik szerepet. Legtöbbjük a tartalomhoz kapcsolódik. Gondolj erre: hosszabb tartalom = hosszabb betöltési idő.

Sokan összetévesztik a részleteket a hosszú formátumú tartalommal. Bár igaz, hogy a Google a hosszabb tartalmakat részesíti előnyben, ez nem mindig jelenti azt, hogy a felhasználók is így gondolják. Itt is az a kulcs, hogy rövid és kedves legyél a valódi emberek kedvéért, de tartsd szem előtt ezeket a kulcsszavakat a Google számára.

Rossz CTA-elemek

Az a weboldal, amely nem vonzó módon jeleníti meg az információkat, cselekvésre ösztönző elemekkel befolyásolja az eladásokat, olyan weboldal lesz, amely az online környezetben nem sikeres. Ha a lényeges információk és a cselekvésre való felszólítás nem látható az oldalon, olyan módon, amely cselekvésre készteti a látogatót, az oldal nem segít Neked semmiben. Tehát alapvetően haszontalan.

Javasoljuk, hogy minden oldalon használj gombokat, ikonokat és hivatkozásokat, amelyek a kapcsolatfelvételi űrlapokhoz vagy az ajánlatkérő oldalakhoz vezetnek. A weboldal minden oldalának egy lépéssel közelebb kell kerülnie a felhasználónak az utolsó szakaszhoz: az eladáshoz.

Manapság minden villámgyorsan történik. Senkinek nincs ideje semmit tevésről olvasni weboldaladon. A világ gyors, könnyen érthető és gyors információkat keres mindenki.

Frissítések hiánya

2022-ben mindenki azt várja, hogy weboldalad „naprakész” legyen az összes trenddel és információval. Ha elavult információkat adsz meg (akár a termékeiddel kapcsolatos információkat is), könnyedén elveszted a versenyt weboldaladdal.

Weboldalad frissíteni kell, és valós idejű információkat kell biztosítania rólad, termékeidről és általában a vállalkozásodról. Ezenkívül a funkcionalitás is nagyon fontos.

Az elhalt linkeket vagy hibához vezető oldalakat tartalmazó weboldalak, a tartalom hiánya vagy a hiányzó oldalak a leggyakoribb hibák közé tartoznak, amelyek eltérítik a felhasználókat a honlapodról. Tartsd naprakészen weboldalad. Minden oldalnak követnie kell ezt a szabályt, és minden információnak naprakésznek kell lennie.

Weboldalad mindig egy folyamatban lévő munka lesz

Ne hagyd, hogy ez elkedvetlenítsen. Egy megfelelő weboldal, függetlenül a tartalomtól vagy a tulajdonostól, mindig fejlesztésekre és frissítésekre szorul. Mindig lesz valami új tennivaló, optimalizálni vagy hozzáadni.

Ez az 5 legnagyobb hiba, amelyet az emberek elkövetnek, amikor 2022-ben új weboldalt készítenek, és ezek valószínűleg mindig olyan hibák, amelyekkel a fejlesztők küzdenek. A legnagyobb kivonat ezekből a hibákból? Tanulj és alkalmazkodj. Ha hibát látsz, javítsd ki, és mindig keresd a javítási módokat.