Weboldal készítés, keresőoptimalizálás

  • Home
  • 7 tipp egy sikeres kisvállalkozás weboldalának elkészítéséhez
Kisvállalkozás weboldal készítés

7 tipp egy sikeres kisvállalkozás weboldalának elkészítéséhez

Az internet az a hely, ahol felvirágozhatsz vagy megtörhetsz. Találékonynak kell lenned, ha kisvállalkozásod van, és szerény a hirdetési költségvetésed. Fogyasztóként, szolgáltatást keresőként sokan természetesen rákeresnek a Google-on, arra amire szükségük van, majd áttekintik a weboldalak listáját.

Ha az oldalad lassan töltődik be, vagy nem túl vonzó, akkor sokan továbbmennek, mert ez az első benyomásuk. Legjobb tudásod szerint hozz létre egy olyan weboldalt, amelyre az ügyfelek özönlenek az alábbi tippek segítségével.

Legyél emlékezetes

A weboldal első része a cím, a fejléc és a logó, ezeket úgy alakítsd ki, hogy az ügyfelek azonnal megértsék mivel foglalkozol, vonzó legyen számukra és később is emlékezzenek rád. Tisztának és hatékonynak kell lennie honlapodnak, azonnal tudatva velük, hogy ki vagy.

Sok olyan üzleti logó létezik, ahol szabályosan ki kell találnia az ügyfélnek, hogy mit csinálnak, biztos, hogy ha van egy több millió forintos marketing költségvetésed, akkor bárminek hívhatod a cégedet, és a reklámokra invesztált összeg segít megszilárdítani vállalkozásod tevékenységét. De, mint egy kisvállalkozás tulajdonosa arra kell törekedned, hogy a weboldalad látogatói a lehető legkönnyebben megértsék, mit csinálsz, mit kínálsz.

Ha a vállalatodnak szokatlan cégneve van, amely nem feltétlenül tükrözi pontosan azt, amit az üzleti életben csinálsz, egyszerűen adj hozzá egy világos és tömör szlogent, hogy segítsd potenciális ügyfeleidnek könnyen és gyorsan megérteni profilod.

A navigációnak egyszerűnek kell lennie

Mindennek könnyen megtalálhatónak kell lennie a weboldalon. Ha az embereknek több kattintással és hivatkozással kell információkat megtudniuk rólad, vagy a problémájukról, akkor valószínűleg egy olyan weboldalra, vagyis a konkurenciádhoz fognak átmenni, ahol könnyebben megtalálják a megoldást a problémájukra.

Tedd láthatóvá a legfontosabb információkat az első oldalon, és használj egy egyszerű menüt, amely legfeljebb nyolc opciót tartalmaz. Győződj meg arról, hogy a linkek könnyen érthetők, és oda vezetnek, ahová kell.

Videók, blogok, vlogok és közösségi média

A videók az egyik legnépszerűbb formátuma a meglévő és az új ügyfelekkel való kapcsolatteremtésre. Nincs szükség filmstúdióra és drága videóvágó berendezésekre, egyszerűen csak ki kell használnod az okostelefonban rejlő lehetőségeket.

Ingyenesen készíthetsz filmeket, videókat okostelefonodon, majd letölthetsz egy alkalmazást a videótartalom szerkesztéséhez.

Számos más közösségi médiaplatform létezik, amelyekkel vállalkozásod láthatóvá válik, mint például a Facebook, LinkedIn, Twitter, Snapchat, Instagram, hogy csak néhányat említsünk.

Végezz kutatást, és derítsd ki, melyek a legnépszerűbb közösségi média platformok a célközönséged számára. Például a LinkedIn nagyszerű a vállalkozások közötti értékesítéshez, az Instagram pedig a fiatalabb generáció megcélzásához.

Hírlevél feliratkozás

Az egyik cél lehet a hírlevél-feliratkozási bázis felépítése. A hírlevelek küldése valószínűleg az egyik legköltséghatékonyabb internetes marketingeszköz.

Célja, hogy a weboldalad látogatóit ösztönözze a hírlevélre való feliratkozásra. Ajánlj fel egy ingyenes e-könyvet a látogatóid hírlevélre való feliratkozás fejében, vagy mondd meg látogatóidnak, hogy ha feliratkoznak, akkor küldesz nekik egy kedvezményes kódot?

Végül, de nem utolsósorban, ne legyen a hírlevélre való feliratkozás állandóan bosszantó felbukkanó ablak, amely soha nem tűnik el. A felbukkanó hírlevél feliratkozási felszólítás rendben van, de ellenőrizd, hogy hányszor jelenik meg egy hét alatt a weboldalad minden látogatója számára .

Végül: Győződj meg arról, hogy az emberek tudják, hogyan léphetnek kapcsolatba veled

Az emberek általában rohannak, és ezt meg lehet érteni azzal a hektikus életünkkel, amelyet élünk. Így jól látható, könnyen elérhető és kattintható módon add meg elérhetőségeidet.
Adj ügyfeleidnek választási lehetőséget, hogyan léphetnek kapcsolatba veled, íme néhány hasznos példa:

  • Vezetékes telefonszám
  • Mobil telefonszám
  • Közvetlen e-mail
  • Online kapcsolatfelvételi űrlap
  • Online chat eszköz
  • Közösségi média üzenetküldés
  • Facebook chat

Ne feledd, a vezetékes vonalon kívül a fentiek egyetlen okostelefonról is kezelhetők!