GamIT Hungary Kft. +36 30 792 1784 [email protected]

Weboldal készítés, keresőoptimalizálás

  • Home
  • 8 pont a SEO értékének bizonyítására
SEO - Keresőoptimalizálás

8 pont a SEO értékének bizonyítására

A keresőoptimalizálás a marketing legköltséghatékonyabb formája, de a SEO értéke túlmutat a minőségi leadek alacsony költség melletti generálásában.

A helyi vállalkozások és a nagyvállalatok egyaránt fektetnek be a SEO-ba, mert ez segít nekik jó hírnévre szert tenni, és márkáikat vezető szerepben töltik be ügyfeleik szemében. Ellentétben a kattintásonkénti fizetéssel (PPC) és más típusú fizetett hirdetésekkel, a SEO az organikus marketing egyik formájának tekinthető.

Más szóval, nem kell fizetned azért, hogy weboldalad megjelenjen a Google-on, vagy minden egyes leadért külön.

Vessünk egy mély merülést a SEO értékében, és beszéljünk arról, hogy milyen előnyöket jelent a fizetett hirdetési stratégiák számára.

Miért értékes a SEO?

Ebben a részben 8 pontot osztunk meg, amelyek segítenek szemléltetni a SEO marketing előnyeit. Mielőtt azonban megvizsgálnánk az egyes előnyöket, fontos megérteni, hogyan viselkednek a felhasználók az organikus keresési eredményekkel való interakció során.

Amikor egy felhasználó keres egy terméket vagy szolgáltatást a Google-on és más keresőmotorokon, akkor úgy érzi, teljes mértékben irányítja a keresést. A hatékony keresőoptimalizálás kulcsa annak biztosítása, hogy az összes elem igazodjon ahhoz, hogy a weboldalad megjelenjen az első oldalon, és a linkben értékes és hasznos tartalom szerepeljen.

Néhány változó, amelyre figyelned kell weboldaladon:

  • Metacímkék, beleértve a címcímkéket és a metaleírásokat
  • Hivatkozásépítő profil, más szóval, hogy a linkeid megjelenjenek más honlapokon
  • Google Térkép helyi vállalkozások listáján való megjelenés
  • Az oldalon található SEO tényezők, például a belső linkek és horgonyok
  • Kulcsszavak rangsorolása
  • Egyéb, oldalakon kívüli keresőoptimalizálási változók, például weboldalértékelések

Mindaddig, amíg lefeded a SEO teljesítményed befolyásoló összes területet, olyan eredményeket láthatsz, amelyek bizonyítják, mennyire értékes a SEO.

1. Hosszú távú eredmények

Sok vállalat számára a SEO stratégia legnagyobb előnye, hogy hosszú távú eredményeket hoz.

A keresőmotor-eredményoldalak (SERP) első oldalán való rangsorolás fokozatos folyamat, ezért sok SEO-munkát igényel. Ha azonban a fontos keresési kifejezések közül a legjobb helyezést éred el, e pozíciók megtartása kevésbé lesz bonyolult.

Ezzel együtt folyamatosan optimalizálnia kell weboldalad SEO-ját minden értelemben a hosszú távú siker érdekében. Például rendszeresen felül kell vizsgálnod a marketingcsatornád szerkezetét, a digitális marketingstratégiád és az oldalad tartalmát, és ahol csak szükséges, javítanod kell.

2. Organikus marketing összetevők az idő múlásával

Ha a kiváló minőségű tartalom az első 10 SERP-pozícióban szerepel, az több látogatót vonzhat a weboldaladra. De összetett hatást is létrehoz. Ez azt jelenti, hogy ha az online tartalmat a legjobb eredmények közé rangsorolod, akkor ugyanezt teheted weboldalad többi oldalával is.

Most minden attól függ, hogy milyen jól alkalmazod a SEO bevált gyakorlatait. Ha nincs sok SEO-tapasztalatod, a legjobb megoldás, ha felveszel egy keresőoptimalizálási szakembert, aki segíthet kampányaid beállításában és kezelésében.

Ügyelj arra, hogy együttműködj egy hozzáértő SEO-szakértővel, például egy olyan SEO ügynökséggel, amely bizonyítottan képes kezelni stratégiád minden területét. Ez magában foglalja a vállalkozás adatait, a helyi keresőoptimalizálási tartalmat, a weboldal rangsorolásának nyomon követését, a kulcsszókutatást és a weboldaladra érkező organikus forgalom átalakítását.

3. Felhasználói tapasztalat

A felhasználói élmény rendkívül értékes weboldalad SEO szempontjából.

Ennek az az oka, hogy a Google méri a felhasználói élmény mérőszámait, például a meglátogatott oldalak számát vagy az oldal átlagos munkamenet-hosszát, hogy megállapítsa, honlapod biztosítja-e a felhasználók számára a keresett információkat.

Ha az információ vagy a weboldal egyes részei nem egyezik az elvégzett kereséssel, a felhasználó nem tölt sok időt az oldalon vagy a honlap más részein.

Ha jó a SEO helyezésed, az azt jelenti, hogy honlapod követi a keresőmotor irányelveit, és hasznos információkat nyújt mindenkinek, aki felkeresi weboldalad.

4. Bizalom és hitelesség

Az organikus marketing értéke mérhető, számszerűsíthető mérőszámokon (erről később), de megnyilvánulhat az immateriális javakon is, mint egy nagyszerű hírnév.

Ha a SE-ba belefektetsz, és jó pozíciót szerzel a keresőmotorok rangsorában, weboldalad a legjobb szolgáltatók közé helyezheted. Szó szerint.

Amikor a potenciális ügyfelek jól ismert márkák mellett látják a Te weboldalad is, automatikusan elismerik, hogy szolgáltatásaid vagy termékeid az iparág vezetőivel azonos szinten állnak.

Ez hatalmas lökést adhat a helyi SEO-stratégiának és a digitális marketingterv egyéb részeinek.

5. Több elköteleződés, weboldalforgalom és konverziók

Milyen értéket képvisel a SEO a weboldalad teljesítménye szempontjából?

Röviden, a SEO eredmények jobb közönségelköteleződést, sokkal nagyobb forgalmat, valamint a konverziós arány és a mennyiség megugrását eredményezhetik.

A legtöbb fogyasztó a Google-t és más nagy keresőmotorokat használja a termékek felkutatására, mielőtt végleges döntést hozna. Ezért a keresőmotorok kiváló forrásai a minőségi organikus forgalomnak, amely az a Te szolgáltatásaid területén lévő potenciális ügyfelekből áll.

Mindaddig, amíg megbízható keresőoptimalizálási taktikát alkalmazol, és olyan funkciókat helyezel el weboldaladon, amelyek segítenek a látogatók megtérésében, jó úton haladsz a tartós üzleti siker felé.

6. Vásárlási ciklus

Sok más marketingcsatornától eltérően az organikus keresési marketing fenntartható vásárlási ciklust tud létrehozni.

Most ehhez további marketingstratégiákra van szükség, beleértve a tartalommarketinget, az e-mail marketinget és a közösségi média promócióját. Nemcsak ez, hanem a SERP funkcióinak alapos ismerete és a termékek vagy szolgáltatások online népszerűsítésére való felhasználása is lerövidítheti az átfutási időt.

Szerencsére olyan SEO-szakemberekkel dolgozhatsz együtt, akik alapos ismeretekkel rendelkeznek az organikus marketingről, és arról, hogyan tudják azt versenyelőnyként kiaknázni. A SEO iparág folyamatosan változik, így a legújabb változásokkal lépést tartó ügynökség hamarabb felszabadíthatja ezt a SEO értéket, mint egy belsős csapat.

7. Költséghatékony stratégia

Az organikus marketinget költséghatékony lehetőségnek nevezik, mert nem kell fizetned azért, hogy megjelenj a keresési eredmények között, vagy hogy megfelelő forgalmat érj el weboldaladon. De továbbra is be kell fektetned egy átfogó SEO-stratégia kidolgozásába és a Google Search Essentials (korábban a Google webmesteri irányelvei) megvalósításába.

Ezenkívül a keresőoptimalizálási erőfeszítések, mint például a kutatás, a tartalom létrehozása és a weboldal optimalizálása, időbefektetést jelentenek. Ahelyett, hogy nyomást gyakorolnál a csapatodra, léteznek olyan SEO cégek, mint az OfficeHelper, amelyek készek hatásos helyi SEO stratégiák kidolgozására a Te vállalkozásod számára is.

8. Számszerűsíthető

A fizetett keresési kampányokhoz hasonlóan nyomon követheted organikus erőfeszítéseid teljesítményét. Ezért meg lehet határoznod, hogy a keresésoptimalizálási tevékenységeid mekkora bevételt termelnek, így számszerűsíthető a teljesítmény egyéb területei is.

Ez is növeli a SEO szolgáltatások értékét. A SEO szakértők stratégái és tanácsadói mérhető célokat tűzhetnek ki, és havonta jelentést tehetnek ezekről.

Következtetés

Az organikus keresési stratégiák segíthetnek egy jövedelmező online marketing felépítésében. Ha többet szeretnél megtudni a SEO-szakemberrel való együttműködésről, hogy javítsd a keresési eredményeid rangsorolását, ütemezzen be egy ingyenes konzultációt az OfficeHelper csapatával.

SEO érték