Online hirdetéskezelés eredményesen! Facebook, Google Ads

  • Home
  • Hirdetéskezelés

Segítségre lenne szükséged?

Teljes körű online marketing és weboldal fejlesztés

Lépj kapcsolatba velünk most!

Hirdetéskezelés

Hirdetéskezelés

Google Ads (Adwords) hirdetés kezelés

Az online marketing egyik igen fontos eleme a keresőhirdetés, vagyis Google Ads (régebben: AdWords) hirdetés.
A Google Ads (AdWords) talán legfontosabb tudnivalója, hogy ez egy olyan hirdetési eszköz, ahol csak akkor kell fizetnünk, ha rákattintottak a hirdetésünkre, ez a lényege a PPC (Pay Per Click) kattintás alapú hirdetéseknek. Magyarul, csak akkor fizetünk, ha valaki meg is nyitotta weboldalunkat a Google keresési listájából a hirdetésünk alapján. A második hasznos jellemzője, hogy nagyon jól be lehet vele célozni potenciális ügyfeleinket, így ha jól állítjuk be Ads kampányunkat, csak azoknak fog megjelenni hirdetésünk, akik ténylegesen a mi szolgáltatásaink/termékeink után érdeklődnek, így a Google Ads (AdWords) hirdetésünk nem lesz „csak pénzkidobás”.

A Google hirdetésünk a természetes keresési találat feletti 4 helyen, illetve alatt 3 helyen és találatok mellett jobbra jelenhetnek meg, ezek a Google keresési hálózat hirdetés helyei. Lehetőségünk van még hirdetésünket megjeleníteni a display hálózaton is, ezek olyan weboldalak, amelyek engedélyezték a Google Ads hirdetések megjelenítését , vagyis Google partner weboldalak.

Harmadik fontos jellemző, hogy a Google Ads (AdWords) hirdetés egy licit alapú platform, ez által hatalmas a hirdetői verseny. Egy kulcsszóra bármennyi hirdető lehet, akik egymással versenyeznek a jobb helyezésért. Viszont (!) nem feltétlen az nyer, aki a legnagyobb licitet teszi meg. A Googleénak nagyon fontos, hogy a felhasználói megbízzanak benne, vagyis hogyha valaki keres valamit az Ő keresőjében, az első találatok között megtalálja a választ a problémájára. (Gondolj csak bele Te sem nézed meg a Google találat 2. oldalát, hanem inkább új keresést indítasz, ha az első oldalon nem találtad meg amit kerestél.) A Google számára a legjobb hirdető a releváns hirdető, így a rangsort számos tényező befolyásolja, legfőképpen a weboldalad minőségi mutatója a Google Ads rendszerén belül. Így láthatod, hogy a Google hirdetéséhez nem elég csak a pénz, komoly kampánytervezés szükséges. Minél relevánsabb a hirdetésed és a weboldalad annál olcsóbban tudsz hirdetni.
A keresőoptimalizálás egy hosszú folyamat, amíg egy keresőhirdetés (Google Ads (Adwords)) segítségével akár már a kampány elindítása után pár perc alatt a találati lista első helyire kerülhet weboldalad.

Pontokba szedve miért érdemes a Google Ads (AdWords) hirdetési rendszerrel hirdetned

– Csak akkor kell fizetnünk, ha rákattintottak a hirdetésünkre.
– Gyors eredmény.
– Tökéletesen felügyelhető és pontos statisztikai jelentés készíthető kampányunkról.
– Jól célozható kulcsszavakra, földrajzi régióra, nyelvre, időpontra.
– Meghatározhatjuk, hogy mekkora legyen a maximális napi költségkeret és licit egy kattintásért.
– A kampányokat futás közben is lehet módosítani, menedzselni, folyamatosan kontrollálni.
– Bármennyi releváns kulcsszót megadhatunk.
– Korlátlan hirdetési szöveget megadhatunk.
– Felmérések szerint a Google Ads (AdWords) hirdetésén keresztül a felhasználók 90%-a elérhető.

A Google Ads hirdetési rendszere jelenleg a leghatékonyab és legjobban célozható, valamint a leggyorsabban megtérülő fizetős hirdetési platform. A Google hirdetési kampányok segítségével új, releváns látogatókat szerezhet weboldalára és megtöbbszörözheti bevételét. 

Miért hirdess Te is Facebookon?

– Mert már szinte minden korosztály elérhető ezen a platformon.
– Ez a legnépszerűbb közösségi oldal
– Már 2,5 milliárd felhasználó
– A Facebookon történő hirdetés relatív olcsó
– Könnyen megismertedheted a vállalatod és hűséges vevőket szerezhetsz

Úgy érzed, hogy vállalkozásod többet is profitálhatna, mert nem használjátok ki az online térben rejlő lehetőségeket? Ideje, hogy profikra bízd magad és te is kiélvezd a hirdetéskezelésből eredő megtérülést. A közösségi médián való jelenlét ma már nem kérdés, de organikusan kevés embert érhetsz el, hiába posztolsz rendszeresen. Mi a megoldás? A közösségi platformokban rejlő hirdetési lehetőségek, melyekkel fellendítheted oldalad forgalmát és több új vevőt is szerezhetsz.

De ne állj meg ennyinél s légy Te az első a Google keresési találatai között is! Együtt sikerülni fog kiépíteni egy teljes adwords és marketing kampányt a saját igényeid és céljaid szerint. Jelszavunk: “közösséget építünk költséghatékony módon”!

Szakértői Google Ads kezelés akár már 10 000Ft+Áfa,
Facebook oldal hirdetés 3 000Ft+Áfatól!

Google Ads hirdetés

Facebook hirdetés