A keresőoptimalizálás az elmúlt években jelentős fejlődésen esett át. A változó keresőalgoritmusok, a növekvő közösségi média hatékonyság és az e-mail marketing folyamatos sikere miatt a SEO magasabb szintű megértést igényel ahhoz, hogy hatékony eredményeket tudj elérni. Tartalommarketing íróknak ajánlott a „vissza az alapokhoz” megközelítést használni a SEO blogírás és a tartalommarketing kapcsolatának vizsgálatakor.
Az „S” a „Search” rövidítése (keresés)
Annak érdekében, hogy erős kulcsszavakkal nagyszerű tartalmat hozzunk létre, amely az olvasókat az olvasás folytatására, vásárlásra vagy a tartalom megosztására ösztönzi, könnyen elfelejthetjük, hogy a SEO blogírás első lépése az olvasó megragadása.
Ha a tartalom soha nem jelenik meg a keresési eredmények első oldalán, vagy ha az olvasók soha nem kattintanak rá, mert a cím vagy a metaadatok nem keltik fel érdeklődésüket, akkor a tartalomnak nincs SEO értéke.
Kulcsszavak, metaadatok és címek
A múltban, mielőtt a Google alaposan frissítette keresőmotorjának algoritmusát, a kulcsszótelítettség a SEO királya volt, de ez az idő már elmúlt. Bár a kulcsszósűrűség már nem kritikus, a minőségi kulcsszóhasználat továbbra is az.
Törekedj arra, hogy a tartalommarketinged természetesen és a kapcsolódó keresési kulcsszavakkal együtt használja a fontos keresési kulcsszavakat. Ez tudatja a keresőmotor-algoritmusokkal, hogy tartalmad értékes az olvasó számára.
Ha nem vagy biztos abban, hogy mely kulcsszavak a legmegfelelőbbek a tartalomhoz, használj olyan programot, mint pl. a Google Analytics, hogy meghatározd, mit keresnek az emberek.
A kulcsszavak azonban csak a fele az egyenletnek. A kulcsszavak a keresési eredmények első oldalára juttathatnak, de a metaadatok és a címek arra késztetik az olvasókat, hogy a tartalomra kattintsanak. Címek és metaadatok megírásakor a célközönséged ösztöneire kell hivatkoznod. Győződj meg arról, hogy a cím és a metaadatok hangneme illeszkedik a közönségedhez.
Általában, hacsak nem pusztán akadémikusoknak írsz, valami enyhén szellemes dolog felkelti a potenciális olvasók figyelmét, és kattintást érhetsz el.
Az elkötelezettség kritikus
Minden bejövő marketingstratégia kulcsa a kiváló, koncentrált tartalom révén történő elkötelezettség. Az olvasók nagyobb valószínűséggel kattintanak linkekre, osztanak meg linkeket vagy vásárolnak, ha egy weboldal tartalmát vonzónak találják. Ezenkívül a keresőmotor algoritmus módosítások, amelyeket a Googlehoz hasonló cégek folyamatosan hajtanak végre, szó szerint a vonzóbb tartalom népszerűsítésére szolgálnak.
Ha vonzóbbá és értékesebbé teszed a tartalommarketinged a célközönséged számára, akkor jobb megtérülést kapsz a marketingbe fektetett befektetéseidből.
Hosszú távú stratégia
A SEO egyik fő előnye a tartalommarketing számára, hogy a közösségi média marketinggel vagy az e-mail marketinggel ellentétben hosszú távú stratégia.
Próbálj meg „örökzöld” tartalmakat írni, hogy tíz év múlva is ugyanolyan lebilincselő legyen, mint ma. Végül ügyelj arra, hogy rendszeresen frissítsd ezt a tartalmat, hogy fenntartsd az elkötelezettség értékét, és összhangban legyen a fejlődő SEO algoritmusokkal.
A SEO és a tartalommarketing kapcsolata
A keresőoptimalizálás az elmúlt években jelentős fejlődésen esett át. A változó keresőalgoritmusok, a növekvő közösségi média hatékonyság és az e-mail marketing folyamatos sikere miatt a SEO magasabb szintű megértést igényel ahhoz, hogy hatékony eredményeket tudj elérni. Tartalommarketing íróknak ajánlott a „vissza az alapokhoz” megközelítést használni a SEO blogírás és a tartalommarketing kapcsolatának vizsgálatakor.
Az „S” a „Search” rövidítése (keresés)
Annak érdekében, hogy erős kulcsszavakkal nagyszerű tartalmat hozzunk létre, amely az olvasókat az olvasás folytatására, vásárlásra vagy a tartalom megosztására ösztönzi, könnyen elfelejthetjük, hogy a SEO blogírás első lépése az olvasó megragadása.
Ha a tartalom soha nem jelenik meg a keresési eredmények első oldalán, vagy ha az olvasók soha nem kattintanak rá, mert a cím vagy a metaadatok nem keltik fel érdeklődésüket, akkor a tartalomnak nincs SEO értéke.
Kulcsszavak, metaadatok és címek
A múltban, mielőtt a Google alaposan frissítette keresőmotorjának algoritmusát, a kulcsszótelítettség a SEO királya volt, de ez az idő már elmúlt. Bár a kulcsszósűrűség már nem kritikus, a minőségi kulcsszóhasználat továbbra is az.
Törekedj arra, hogy a tartalommarketinged természetesen és a kapcsolódó keresési kulcsszavakkal együtt használja a fontos keresési kulcsszavakat. Ez tudatja a keresőmotor-algoritmusokkal, hogy tartalmad értékes az olvasó számára.
Ha nem vagy biztos abban, hogy mely kulcsszavak a legmegfelelőbbek a tartalomhoz, használj olyan programot, mint pl. a Google Analytics, hogy meghatározd, mit keresnek az emberek.
A kulcsszavak azonban csak a fele az egyenletnek. A kulcsszavak a keresési eredmények első oldalára juttathatnak, de a metaadatok és a címek arra késztetik az olvasókat, hogy a tartalomra kattintsanak. Címek és metaadatok megírásakor a célközönséged ösztöneire kell hivatkoznod. Győződj meg arról, hogy a cím és a metaadatok hangneme illeszkedik a közönségedhez.
Általában, hacsak nem pusztán akadémikusoknak írsz, valami enyhén szellemes dolog felkelti a potenciális olvasók figyelmét, és kattintást érhetsz el.
Az elkötelezettség kritikus
Minden bejövő marketingstratégia kulcsa a kiváló, koncentrált tartalom révén történő elkötelezettség. Az olvasók nagyobb valószínűséggel kattintanak linkekre, osztanak meg linkeket vagy vásárolnak, ha egy weboldal tartalmát vonzónak találják. Ezenkívül a keresőmotor algoritmus módosítások, amelyeket a Googlehoz hasonló cégek folyamatosan hajtanak végre, szó szerint a vonzóbb tartalom népszerűsítésére szolgálnak.
Ha vonzóbbá és értékesebbé teszed a tartalommarketinged a célközönséged számára, akkor jobb megtérülést kapsz a marketingbe fektetett befektetéseidből.
Hosszú távú stratégia
A SEO egyik fő előnye a tartalommarketing számára, hogy a közösségi média marketinggel vagy az e-mail marketinggel ellentétben hosszú távú stratégia.
Próbálj meg „örökzöld” tartalmakat írni, hogy tíz év múlva is ugyanolyan lebilincselő legyen, mint ma. Végül ügyelj arra, hogy rendszeresen frissítsd ezt a tartalmat, hogy fenntartsd az elkötelezettség értékét, és összhangban legyen a fejlődő SEO algoritmusokkal.
Rólunk
OfficeHelper – Marketing megoldások A-tól Z-ig
Online marketinggel és profi weboldal fejlesztéssel foglalkozunk. Célunk, hogy elégedett ügyfelünk legyél, így mindent megteszünk sikeredért.
Naptár