Weboldal készítés, keresőoptimalizálás

  • Home
  • 19 módszer weboldalad forgalmának növelésére
növeled webolalad forgalmát

19 módszer weboldalad forgalmának növelésére

Egy üzleti weboldal forgalma kulcsfontosságú a cégtulajdonosok számára. Honlapodra irányuló nagyobb forgalom több értékesítést, hirdetési bevételt, e-mail-feliratkozókat és leadeket jelenthet, ezért ennek kiemelt prioritásnak kell lennie.

Jóllehet tudod, hogy nagyobb forgalmat kellene irányítanod weboldaladra, de ez nem olyan egyszerű, mint ahogy sokan gondolják.
Itt az ideje, hogy megismerd weboldalad forgalmának növelésének különböző módjait.
Mindegyiknek megvannak a maga erősségei és gyengeségei, amelyeket az alábbiakban részletezünk is.

Hirdetés

A fizetett hirdetés gyors módja annak, hogy forgalmat irányíts weboldaladra. Számos hirdetést futtathatsz különböző csatornákon.

A keresőmotorok esetében kattintásonkénti fizetésű (PPC) vagy újracélzó hirdetéseket futtathatsz. A közösségi oldalakon léteznek szponzorált bejegyzések is. A vizuális hirdetésekkel szalaghirdetéseket vagy multimédiát is megjeleníthetsz weboldaladon, alkalmazásokban és közösségi oldalakon.

Minden csatornának megvannak a maga előnyei és hátrányai, de a különböző típusú hirdetések kombinálása kiváló stratégia lehet.

Ennek ellenére a fizetett hirdetés létfontosságú stratégia az online marketingesek számára. Egy felmérésben a marketingszakemberek a közösségi médiára fordított kiadások közel 90%-os növekedését vetítik előre a következő néhány évben.

Eközben a márkák és ügynökségek 40%-a nyilatkozott úgy egy másik felmérésben, hogy növelni szeretnék a PPC költségvetésüket. Ez is azt jelzi, hogy mennyire hatékony és jövedelmező a marketingesek számára.

Erősségek:

  • A fizetett keresési hirdetések jól céloznak
  • Hatalmas elérést és azonnali eredményeket kínál
  • Az eredmények részletes adatelemzéssel mérhetők
  • A fizetett hirdetés futtatása általában olcsó
  • Te irányíthatod marketing költségvetésed

Gyengeségek:

  • A fizetett keresés továbbra is pénzbe kerül
  • A kampány végén a hirdetések eltűnnek
  • Fennáll a túlköltekezés veszélye

Hozz létre közösségi média jelenlétet

Tény: A világ népességének 45%-a használja a közösségi médiát. A statisztikák szerint pedig 54%-uk használja a közösségi médiát termékek felkutatására.

De, ami a legfontosabb, a marketingesek 73%-a úgy gondolja, hogy a közösségi média marketingje „valamennyire hatékony” vagy „nagyon hatékony”.

Ezek a számok azt mutatják, hogy mennyire létfontosságú a közösségi média jelenléte a márkák számára. Ezért érdemes most jobban odafigyelned a közösségi médiában tett erőfeszítéseidre, stratégiáidra.

Győződj meg arról, hogy többet teszel a profil létrehozásánál. Használd a közösségi csatornáid tartalmaid összekapcsolására és népszerűsítésére. De nem csak egyszerű tartalomról beszélünk itt. Olyan releváns tartalmat kell közzé tenned, amely a legjelentősebb értéket adja követőidnek, amelyet a következő pontunkban részletesebben tárgyalunk.

A nagyszerű tartalom közzététele mellett olyan közösségi funkciókat is érdemes használnod, mint a Facebook Messenger, az élő videók, az Instagram Stories és az IGTV. Ne feledd, hogy a közösségi média marketingtevékenységed sikerének kulcsa az, ha időben alkalmazod az új funkciókat.

A LinkedIn organikus elérése könnyen olyan közösségi platformmá teszi, amiért ezt a platformot is előbb-utóbb komolyan kell venned.

Erősségek:

  • A közösségi média marketingje olcsóbb, mint a legtöbb marketingstratégia
  • Széles körű elérést és nagy közönséget kínál
  • A közösségépítés révén kapcsolatba léphetsz az ügyfelekkel
  • Személyiséget kölcsönöz márkádnak
  • Többet megtudhatsz ügyfeleidről

Gyengeségek:

  • A közösségi média marketingje időigényes
  • Több időbe telhet, mire eredményt ér el
  • Márkád negatív visszajelzéseket is kaphat
  • A legtöbben a „Pay to Play” modellt alkalmazzák

Releváns tartalom készítése

Ha még nincs blogod, érdemes minél előbb elindítanod.

A statisztikák azt mutatják, hogy a blogírást előnyben részesítő marketingesek 13-szor nagyobb valószínűséggel érnek el pozitív megtérülést erőfeszítéseik során. A marketingesek 57%-a azt is mondta, hogy a blogírással szerzett ügyfeleket.

A blogodban előállított tartalom okot adhat az embereknek arra, hogy folyamatosan visszatérjenek a weboldaladra. Ezen kívül segít javítani a SEO-t is, amelyről később fogunk beszélni.

De hogyan készíthetsz olyan tartalmat, amely értékes ügyfeleid számára? Először is ismerned kell a vásárlót. Ezután végezz SEO-kutatást, hogy megtudd, mit keres a közönséged az interneten. Innentől létre tudsz hozni egy jól megírt blogot.

Különféle típusú tartalom létezik, a listáktól az interjúkig, az infografikákig stb. Fedezd fel, melyik tartalom vonzza be a nagyobb webhelyforgalmat, és dolgozz ki egy hatékony tartalomstratégiát rá.

Erősségek:

  • A blogok kiválóan alkalmasak márkaismertség növelésére és tekintélyépítésre
  • Okot adhat a közönségednek, hogy visszatérjenek weboldaladra
  • A blogok segítenek javítani a SEO helyezést
  • Új és meglévőket ügyfeleket vonz be, és mindkettőt konvertálhatod

Gyengeségek:

  • A tartalom létrehozása időigényes lehet
  • Az egyedi és kreatív tartalom előállítása kihívást jelenthet
  • A blogírás rendszeres frissítéseket igényel

Használd a keresőoptimalizálást

Amint korábban említettük, a blogírás segíthet a SEO fellendítésében.
De mi is az a SEO vagy keresőoptimalizálás?

A SEO egy módszer, amellyel organikus (nem fizetett) forgalmat lehet elérni a keresési eredményekből.

A keresőmotorokra való optimalizálás növelheti a weboldaladra érkező forgalom mennyiségét és minőségét. Ez számos módszert foglal magában, többek között az oldalon belüli SEO-t, az oldalon kívüli SEO-t, a kulcsszókutatást, a weboldal architektúrájának javítását, a linképítést és a tartalomkészítést. 

A SEO létfontosságú, mert a vásárlók 81%-a online kutatást végez, mielőtt megvásárolna egy terméket. Ez a stratégia pedig abban segít az embereknek, hogy megismerjék honlapod létezését akkor, amikor a legjobban érdeklődnek az általad kínált termékek iránt.

Erősségek:

  • A SEO segítségével weboldalad láthatóvá válik azok számára, akik online megoldásokat keresnek
  • Folyamatos forgalomáramlást biztosít az oldalon belüli és az oldalon kívüli módszerekkel
  • A SEO által generált leadek akár 14,6%-os vásárlási arányt is elérhetnek

Gyengeségek:

  • A SEO eredményeinek megtérüléséhez időre van szükség
  • Nincs garancia az eredményekre, különösen, ha az 1. oldali helyezést szeretnéd elérni

Ne felejtsd el a helyi SEO-t

A helyi keresőoptimalizálás kiváló stratégia, ha fizikai üzleted is van. Ugyanez vonatkozik egy adott földrajzi terület kiszolgálására is.

Az adatok azt mutatják, hogy a helyi keresések 80%-a eredményez konverziót. Valójában a felhasználók 50%-a a helyi keresést követően egy napon belül felkeres egy boltot a Google szerint.

Vagyis, ha pizzákat kínálsz, és egy helyi vásárló a „legjobb pizza a közelemben” kifejezésre keres, elszalasztod azt a lehetőséget, hogy megtaláljon Téged és ügyfeleddé váljon. Ezért érdemes a helyi SEO-ra is optimalizálni.

Ehhez igényeld üzleti oldalad a Google Cégem szolgáltatásban. Add meg neved, címed és telefonszámod, és hozd összhangba közösségi oldalaiddal.

Ezenkívül győződj meg arról, hogy olyan helyalapú kulcsszavakat használsz, amelyek relevánsak a Te vállalkozásod szempontjából.

Erősségek:

  • A helyi (local) SEO előnyben részesíthet a versenytársakkal szemben
  • Növeli a vállalkozásod láthatóságát a közösségeidben
  • Pontosan abban az időben mutatja meg weboldalad, amikor a helyi ügyfelek rákeresnek
  • Biztosítja, hogy leendő ügyfeleid számára az üzlet legitim legyen

Gyengeségek:

  • Nem ajánlott nemzetközi, vagy csak online vállalkozások számár

Vendégbejegyzés

A népszerű blogok megtalálásának művészete és jó minőségű cikk írása számukra. Ez az egyik leggyorsabb módja weboldalad forgalmának és ismertségének növeléséhez, ha a megfelelő forrásokat célzod meg.

Számos esettanulmány kimutatta, hogy a vendégbejegyzések közzététele milyen hatékonyan vezet jelentős forgalmat egy webhelyre. Például egy SEO-szakértő közel 400 látogatót generált, miután közzétett egyet a Moz-on. Az a vendégblog pedig még több mint két héttel a bejegyzés megjelenése után is 10-20 látogatót vonzott.

Bár kiváló eredményeket ígér, a vendégblogolást könnyebb mondani, mint megtenni. De vannak határozott útmutatók, amelyek segítenek elkezdeni a vendégblogírást.

Az első lépés az, hogy keress elismert blogokat, majd építs velük kapcsolatot. A bemutatkozás előtt tájékozódj a közönségükről, a stílusukról és az általuk tárgyalt témákról.

Erősségek:

  • A vendégbejegyzés azt mutatja, hogy aktív vagy a közösségben
  • Építi hírneved a szakterületeden
  • Lehetővé teszi több backlink létrehozását

Gyengeségek:

  • A jó hírű bloggerekkel való kapcsolat kialakítása kihívást jelenthet
  • A vendégblogok színvonala nagyon magas lehet
  • A jó minőségű vendégposztok írása időigényes lehet

Használd az e-mail marketinget

Az e-mail marketing egy hagyományos tartalommarketing stratégia, amely még mindig nagyon él. Más megközelítésekkel kombinálva értékes eszköznek bizonyulhat a weboldalad forgalmának növelésében.

Ahogy értékes tartalmat állítasz elő, azt e-mail marketinggel is megtámogathatod. A forgalom gyors növelése érdekében pl. népszerűsíthetsz egy új blogot jelenlegi feliratkozói vagy követői körében.

Éppen ezért kulcsfontosságú, hogy a lehető leghamarabb összeállítsd az e-mail listád.

Az e-mail lista létrehozásának megkezdéséhez adj hozzá egy regisztrációs űrlapokat a weboldaladhoz. Ez lehet egy előugró ablak a kezdőlapodon vagy bármelyik aloldaladon. Használhatod közösségi csatornáid is az e-mailes hírlevelek népszerűsítésére.

Kreatívnak kell lenned. Az e-mailes marketing élmény személyre szabása manapság döntő jelentőségű. Ki kell tűnnöd a többi közül.

Erősségek:

  • Az e-mail marketing viszonylag olcsó
  • Gyorsan létrehozhatsz egy e-mail kampányt, majd elérheted vele árajánlatiddal, akcióiddal, újdonságaiddal, új tartalmaddal közösséged tagjait
  • Könnyen nyomon követheted és mérheted

Gyengeségek:

  • E-mailjeid spamként jelölhetik meg
  • Nem jól célzott, van rá esély, hogy nem a megfelelő közönséget éred el
  • A kéretlen e-mailek miatt az ügyfelek kevésbé tekinthetik vállalkozásod jó hírűnek
  • Egyre nagyobb kihívást jelent „átvágni a zajon”

Videótartalom létrehozása

Míg a szöveges tartalom még mindig az online marketing szíve, a társadalmi evangélisták kezdik jobban szeretni a videót, mint az olvasást. Valójában a vizuális anyagok, például a videók lényegesen magasabb információmegtartást kínálnak. Ezért videót be kell építened a tartalmi stratégiába

Egyes felmérések szerint videók 157%-kal növelik az organikus keresési forgalmat. Már a marketingesek 85%-a online készít videotartalmat.

Szerencsére nem kell sokat költeni egy videó elkészítésére. Vannak ingyenes eszközök, amelyek megkönnyítik a videókészítés folyamatát.

Fontold meg a videók beágyazását a blogjaidba. Ezután érdemes létrehozni egy YouTube-csatornát vállalkozásod számára.

Használd ki az olyan közösségi funkciókat is, mint a Facebook Stories, a Facebook Watch, az IGTV és az élő (live) videók. Az utóbbi különösen hasznos az organikus elérés növelésében, amelyről a következő pontban fogunk beszélni.

Erősségek:

  • A videótartalom erős elkötelezettséget mutat
  • Javítja a konverziós arányokat
  • Könnyen újrahasznosítható és újra felhasználható

Gyengeségek:

  • A professzionális megjelenésű videók magas gyártási rezsivel járnak
  • Vannak, akik nem nézhetnek online videókat, ami korlátozza az elérést
  • Nem minden közönség szereti a videotartalmakat

Élő videók közvetítése

Az organikus Facebook-elérés csökkenése 2014-ben kezdődött a márkákra. A csökkenés egyik elsődleges oka a platformon közzétett tartalom mennyisége.

Tehát hogyan bővítheted organikusan az elérést? A Facebook megkezdte az átállást, hogy a News Feed-et (hírek) inkább az emberekkel való kapcsolattartásra terelje, és ennek egyik módja az élő videók.

Igen, az élő videók még magasabb helyezést érnek el, mint a hírfolyamos videók. Ez azért van, mert izgalmas, pillanatnyi, és személyesebb kapcsolatot teremt a közönséggel.

Az élő videók közvetítése nagyszerű módja annak, hogy megteremtsd közösségi médiában való jelenléted. Segíthet a forgalom növelésében is azáltal, hogy a közönséged a weboldaladra irányítod. De, ami a legfontosabb, pozitív hatással lehet az eladásokra.

Erősségek:

  • Az élő videók növelik az organikus elérést
  • Erősebb elköteleződést tesz lehetővé, mint a normál videók

Gyengeségek:

  • Rendszeres élő adás szükséges
  • Gyenge minőségű videók készítésének kockázata
  • Kiszámíthatatlan lehet, mivel hajlamos technikai nehézségekre

Vegyél részt az Influencer Marketingben

Az influencermarketing hatékony stratégia a márka ismertségének növelésére. Tudtad, hogy a márka ismertsége négyszer hatékonyabb, ha YouTube- influencerekkeldolgozol, mint hírességekkel?

Márkád, vállalkozásod is nagyobb hitelességet nyer, ha influencerekkel együttműködsz.

Erősségek:

  • Magas elköteleződési arány
  • Kiszélesíti a márka elérhetőségét
  • Megfog egy releváns közönséget
  • Segít építeni márkád iránti bizalmat és a hitelességet
  • Viszonylag megfizethető

Gyengeségek:

  • Az eredmények mérésének nehézségei

Interjú a szakmabeli gondolatvezetőkkel

Az influencerek mellett érdemes kiaknázni az iparágadban, szakmádban működő gondolati vezetők meglátásait is.

Amikor a szakmabeli nagyágyúk beszélnek, az emberek hallgatnak rájuk. A szakmában elismert emberek felkelthetik a célközönség figyelmét.

De mitől lesz valami szakmailag elismert és gondolat vezető? Ő az, aki olyan információkat kínál, amelyeket az emberek nem kaphatnak meg senkitől. Kutatásai és tapasztalatai alapján megfelelően el tudja magyarázni, hogy egy adott témában mi működik és mi nem. Remek tanácsokat kínálnak, amelyek értékes tartalomhoz vezetnek.

Ha pedig befejeztél egy interjút, mindenképpen népszerűsítsd több csatornán. Ezzel rengeteg forgalmat generálhatsz honlapodra.

Erősségek:

  • Növeli tekintélyed, szakértelmed és megbízhatóságod megítélését
  • Felhívja a célközösséged figyelmét
  • Hosszabb ideig marad figyelemfelkeltő, mint az átlagos blogok és cikkek
  • Hozzáférés a „gondolatvezér”, szakmai nagyágyú követőihez, ami szélesebb körű elérést eredményez
  • Új információkat és ötleteket kínál, amelyek megoszthatók

Gyengeségek

  • Kihívás az iparági vezetők megtalálása interjúkhoz

Médiaközvetítés és PR

Ha te is szakmailag elismert vagy iparágadban, szakértelmed felhasználva felkeltheted a média figyelmét.

A médiában való lefedettség kiváló alkalmat teremt arra, hogy szájról szájra terjedj, ami hozzájárulhat weboldalad forgalmának növeléséhez.

Ha új termékeid vannak, amelyeket értékesnek tartasz a közösség számára, vagy ha egyedi vállalati kultúrád van, amelyet meg szeretnél osztani, akkor a média figyelmének középpontjába kerülhetsz.

A kulcs az, hogy hagyd, hogy marketing- és PR-csapataid együttműködjenek.

Ezenkívül kutass, és bölcsen használd kapcsolataid. Kerüld a spamküldést a médiába, ha egy szegmenst szeretnél biztosítani, és folyamatos kapcsolatot szeretnél kialakítani velük.

Erősségek:

  • Szélesebb elérhetőség a médián keresztül
  • Arculatot varázsolhatsz cégedre, növelve a hitelességet
  • Arra késztetheted az embereket, hogy figyeljenek a vállalkozásodra
  • Lehetővé teszi, hogy érzelmi kapcsolatot alakíts ki a közönséggeddel

Gyengeségek:

  • A média figyelmének felkeltése nehéz feladat lehet

Ajándékok, versenyek

A versenyek és az ajándékozások elkötelezhetik és izgathatják az embereket. Ez pedig lehetőséget jelent weboldalad forgalmának növelésére.

Egy felmérés szerint az Instagram-fiókok 70%-kal gyorsabb követőnövekedést érhetnek el, amikor a cégek versenyeket rendeznek.

De, ajándékokról beszélünk, akkor olyan ingyenes ajándékokra gondolunk, amelyeket az emberek szeretnének megkapni, és amelyek relevánsak a Te vállalkozásodhoz. Ezért mindenképpen végezz kutatást a közönségeddel kapcsolatban. Ezután döntsd el a nyereményt, a verseny típusát és a platformot a verseny megtartásához.

Ha mindezek készen állnak, készíts lenyűgöző reklámpéldányt lebilincselő grafikával. Tedd meg mindezt, hogy készen állj az első nyereményjáték lebonyolítására.

Erősségek:

  • A nyereményjátékok izgalmasak
  • Lehetséges, hogy elterjednek
  • Jelentősen megnövekedhetnek követőid száma
  • Lehetővé teszi a felhasználók által generált tartalom összegyűjtését

Gyengeségek:

  • Időt és pénzt igényel
  • Drámát okozhat a márka körül (az emberek nem szeretik, ha nem nyernek)
  • Hajlamos a sikertelen kampányokra

Közösségépítés

A közösségépítés magában foglalja egy Facebook-csoport, Twitter-csevegés, LinkedIn-csoport stb. létrehozását. Hívd meg követőid, hogy csatlakozzanak közösségedhez, ahol értéket teremthetsz, miközben forgalmat irányítasz honlapodra.

A közösségimédia-csoportok nagyszerű lehetőséget nyújtanak a figyelem felkeltésére, miközben kapcsolatba lépsz a közönségével. Valójában a marketingesek 40%-a úgy gondolja, hogy 2023-ban előnyben kell részesítened a magánközösségeket.

Hatékony stratégia, mert a közösségek erősen célozhatóak, és lehetővé teszi, hogy tekintélyt alakíts ki a saját területeden.

A cégeknek mindenekelőtt megoldást kell kínálniuk a csoportban megosztott problémákra. Ez megnyitja a lehetőséget, hogy létrejöjjön egy olyan GYIK, amelyet felhasználhatsz eredeti tartalom előállításához.

Arra is bátorítjuk a vállalkozásokat, hogy vegyenek részt a közösségekben, az általad felépített csoportokon kívül. Csatlakozz a Facebook-csoportos beszélgetésekhez, vegyél részt Twitter-csevegésekben, és válaszolj a kérdésekre a fórumokon.

A közösségépítés és az elköteleződés kulcsa, hogy emberré váljunk, és kapcsolatba kerüljünk a közönséggel.

Erősségek:

  • Közvetlenül kapcsolatba léphetsz a célközönséggel
  • Értékes betekintést szerezhetsz ügyfeleidről
  • Lehetővé teszi a weboldalra való visszakapcsolást

Gyengeségek:

  • A közösségek építésének megkezdése nehéz lehet, amíg ki nem alakulnak
  • Folyamatos frissítést és moderálást igényel
  • Időigényes lehet

A/B tesztelés

Az adatok kulcsfontosságúak a sikeres kampányok futtatásához. Az információ megszerzésének egyik módja az A/B tesztelés.

Az A/B tesztelés egy módszer a marketinganyagok két változatának összehasonlítására. Ezek lehetnek weboldalak, e-mailek vagy közösségi médiahirdetések.

Vannak különböző elemek, amelyeket tesztelhetsz. Ezek lehetnek többek között a címsorok, CTA-k, képek, hanganyagok és videók.

Például egy közösségimédia-hirdetés két változatát hozhatod létre, csak a kép módosításával.

Ezután futtathatod a hirdetések két verzióját ugyanazon a célközönségen, hogy teszteld, melyik vonzóbb az adott célközönség számára. Az eredményeket meghatározott mutatók, például átkattintások vagy konverziós arányok alapján lehet mérni.

Az A/B tesztelés lehetővé teszi, hogy megtudd, mely elemek teljesítik a legjobban a célt, mondjuk a weboldal látogatottságának növelését.

Erősségek:

  • Kézzel fogható bizonyítékot szerezhetsz arról, hogy mi működik és mi nem
  • Új ötleteket tesztelhetsz
  • Fokozatos változtatásokat végezhetsz a teljesítmény javítása érdekében

Gyengeségek:

  • Időt és energiát igényel
  • Minden tesztben csak egy változóval működik
  • Állandó teszteléssel végződhet

Hozzászólás blogokhoz és fórumokhoz

A blogok vagy fórumok kommentálása nem fog nagy mennyiségű forgalmat megmozgatni a weboldaladon, de segít abban, hogy neved megjelenjen.

A kulcs az, hogy minden megjegyzésben minőséget és relevanciát biztosítsunk.

Amikor blogokhoz vagy fórumokhoz írsz hozzá megjegyzéseket, jegyezz meg konkrét pontokat. Adj hozzá további információkat és további értéket a bejegyzéshez. Te is megoszthatod tapasztalataid a blogban említett hasonló problémák megoldásában.

A jól átgondolt kommentek írása megmutathatja az üggyel kapcsolatos tudásodnak mélységét, amivel akár vendég posztoló helyet is nyerhetsz az adott blogon.

Végül azt kaphatod jutalmul, amire vágytál: nagyobb weboldalforgalmat és további forgalmi lehetőségeket.

Erősségek:

  • Lehetővé teszi szakértelmed bemutatását
  • Jól átgondolt megjegyzésekkel szerzel hírnevet
  • A keresőmotor nagyobb tekintéllyel jutalmaz meg
  • Segít több backlinket és forgalmat generálni
  • Új olvasókat vonzhat a blogodhoz

Gyengeségek:

  • Ismeret szükséges
  • Spamnek is tekinthető, ha a megjegyzésed nem hasznos
  • Időbe telik, ha rendszeresen csinálod

Összpontosíts a címsoraidra

A címsorok megváltoztathatják vagy megbonthatják a tartalmat.

A címsor a tartalom leglátogatottabb része, és nem szabad utólagos gondolatnak lennie. Amikor megosztod tartalmad a közösségi médiában, vagy bejegyzésed organikus eredményekben jelenik meg, a címsor az egyik meghatározó tényezője annak eldöntésében, hogy felkeresik-e honlapodat.

Az olvasók legtöbbször csak akkor tekintik meg az általad összeállított tartalmakat, statisztikákat, egyéni képeket, kapcsolódó történeteket, termékeid vagy szolgáltatásaid, ha először meg nem találja a megfelelő címsort.

Erősségek:

  • A forgalmat a releváns közönségekre szűkíti
  • Növelheti az átkattintási arányt az organikus eredményekben
  • Növeli a közösségi részesedést
  • Csúcsosodhat a kíváncsiság

Gyengeségek:

  • A gyenge címsor alacsony átkattintási arányt eredményezhet
  • Alacsony közösségi részesedés
  • Néha több címsort is ki kell próbálod

Mobil optimalizálás

Egy tanulmány szerint az összes keresés közel 60%-a mobileszközön történik.

A mobil weben való böngészés továbbra is kivonja a dominanciát az asztali számítógépek közül. A Google még az algoritmusaiban is előnyben részesíti.

A legegyszerűbb dolog, amit tehetünk, az, hogy mobilreszponzív weboldalt használunk, tömörítjük a képeket és a videókat, és jó mobil gyorsítótárat használunk. Céljaidtól függően egy AMP mobilwebhely létrehozása is választható lehet.

Vannak olyan tanulmányok, amelyek szerint első organikus bejegyzés a mobileszközökön a kattintások 27,7%-át éri el, szemben az asztali számítógépeken elért 19,3%-kal  .

Erősségek:

  • A gyorsabb, mobilra optimalizált honlap vonzó a Google számára
  • Jó felhasználói élményt teszel lehetővé
  • Növeli a konverziót

Gyengeségek:

  • Szükség lehet némi technikai tudásra

Összpontosíts az EAT létrehozására

Az EAT a szakértelem, tekintély és megbízhatóság rövidítése. A Google az EAT-t azért fejlesztette ki, hogy segítsen megállapítani, mennyire megbízható tartalmad a keresők számára.

A Google nagyon óvatos, amikor olyan tartalmakra irányítja a forgalmat, amelyek befolyásolhatják valaki életét vagy pénzügyeit.

A Google az YMYL, Your Money Your Life néven határozza meg a tartalmat, amely megváltoztathatja valaki életét vagy pénzügyeit. 

Ebben a bejegyzésben említett lépések végrehajtása nagyszerű módja annak, hogy létrehozd az EAT-t, ami elősegíti a tartalom rangsorolását a Google-on.

Erősségek:

  • A keresési eredmények között magasabb helyezés
  • Megbízhatónak tekintenek a témában
  • Megnövekedett természetes backlink lehetőségek
  • Erős márkajelzés

Gyengeség:

  • Az EAT felépítése időbe telik
  • Számos tartalmat kell előállítanod az internet releváns forrásaiban
  • Ki kell dolgoznod egy hatékony kapcsolatfelvételi stratégiát

Végső szavak

A fenti módszerek mindegyike hasznosnak és hatékonynak bizonyult a cégtulajdonosok, márkák és marketingszakemberek számára.

Kezdd néhány ilyen taktika végrehajtásával, optimalizáld saját stratégiád, és kezdj el nagyobb forgalmat generálni weboldalad számára.

weboldal forgalom növelése